مشخصات دوربین گلکسی A25 فاش شد

 

سامسونگ طی چند ماه گذشته چندین گوشی جدید رونمایی کرده و به نظر می‌رسه در ماه‌های باقی مانده از سال ۲۰۲۳، قرار نیست گوشی‌های مهمی را معرفی کند. به همین خاطر روز به روز گزارش‌های بیشتری در مورد نسل بعدی میان‌رده‌های سامسونگ منتشر می‌شود. یکی از این گوشی‌ها گلکسی A25 است که سال آینده به دست کاربران می‌رسد و در یکی از گزارش‌ها، مشخصات دوربین‌های این گوشی فاش شده است.

در ادامه این مقاله با سپهر دیجیتال همراه باشید.

حدود دو ماه قبل اولین رندرهای این گوشی لو رفت و حالا می‌توانیم به مشخصات دوربین‌های آن هم اشاره کنیم. همانطور که در رندرها مشخص بود، این گوشی قرار است بار دیگر با سه دوربین اصلی راهی بازار شود. دوربین اصلی مبتنی بر سنسور ۵۰ مگاپیکسلی است و برای دوربین سلفی از سنسور ۱۶ مگاپیکسلی استفاده شده است. این یعنی از نظر دوربین اصلی و سلفی، تفاوتی با نسل قبلی خود ندارد. متاسفانه هنوز مشخصات دیگر دوربین‌ها فاش نشده ولی به احتمال زیاد آن‌ها هم با تغییر چندانی روبرو نخواهند شد.

در حال حاضر فقط یک مدل از گلکسی A25 با شماره مدل SM-A256E در دست توسعه قرار دارد که برخی منابع می‌گویند این مدل همان نسخه‌ی ۵G گلکسی A24 است و صرفا با نام جدید به دست کاربران می‌رسد. البته شاید در این میان نسخه‌های متفاوت دیگری هم در دست ساخت باشد ولی در مورد آن‌ها هنوز گزارش‌هایی منتشر نشده است.

 

مطالب بیشتر در سایت سپهر دیجیتال