خرید بهترین لپ تاپ های دانش آموزی و دانشجویی برای کلاس های آنلاین

با سپهر دیجیتال همراه باشید.

 

بهترین لپ تاپ دانشجویی و دانش آموزی برای کلاس های آنلاین

 

امروزه بدون داشتن یک لپ تاپ مناسب نمی‌توان کارهای روزانه دانشگاه و مدرسه را انجام داد. برای خواندن و گوش دادن به مطالب، انجام پروژهای دانشگاه و تکالیف مدرسه به یک لپ تاپ مناسب و مقرون به مصرفه احتیاج خواهید داشت. شاید تصور کنید یک دستگاه ساده با داشتن اتصال به اینترنت کار شما را راه می‌اندازد اما این تصور تا حدودی اشتباه است. بنابراین در این مطلب ما قصد داریم بهترین لپ تاپ دانشجویی و دانش آموزی را به شما معرفی کنیم.

اگرچه وظیفه اصلی در طول یک کلاس آنلاین تماشای فیلم های آموزشی، شرکت در سخنرانی ها و کنفرانس های ویدیویی آنلاین است، اما قطعا شما کارهای دیگری مانند امتحان‌های آنلاین، نوشتن مقالات پژوهشی، انجام تکالیف، وبگردی و غیره را نیز با لپ تاپ خود انجام خواهید داد.

 

معیار‌های انتخاب لپ تاپ مناسب


بهترین لپ تاپ دانش آموزی

 

قیمت: یکی از مهمترین معیار‌ها برای انتخاب یک لپ‌تاپ دانش‌آموزی، ‌قیمت آن است. با صرف هزینه کمتر هم می‌توان لپ‌تاپی انتخاب کرد که تمامی نیاز های یک دانش‌آموز را برطرف کند. پس نیازی به صرف هزینه زیاد نیست و با یک انتخاب اقتصادی‌تر بابت اجرای مجموعه Office، وبگردی و مشاهده فیلم نگرانی نداشته باشید.

 

حافظه داخلی: اکثر لپ‌تاپ‌های اقتصادی بازار از هارد دیسک برای حافظه داخلی خود استفاده می‌کنند. اگر لپ‌تاپی با هارد دیسک انتخاب می‌کنید ظرفیت یک ترابایت می‌تواند نیاز شما را به خوبی برطرف کند تا برای نصب نرم‌افزار و نگه‌داری اطلاعات خود محدودیتی نداشته باشید. البته فراموش نکنید انتخاب حافظه‌های پرسرعت‌ SSD تاثیر بسیاری بر عملکرد دستگاه شما دارد و انتخاب دستگاه مجهز به SSD می‌تواند قدرت و سرعت بیشتری را در اجرای برنامه‌ها به لپ‌تاپتان دهد. امری که در آینده نیز ‌می‌توانید انجام دهید و لپ‌تاپ خود را با خرید یک حافظه SSD ارتقا دهید.

 

پردازنده: پردازنده‌های Core i3 و Core i5 با قدرت مناسب خود شما را در انجام کارهایتان همراهی می‌کنند و انتخابی مناسب هستند.

 

ظرفیت حافظه RAM: رم با ظرفیت‌های ۴ تا ۸ گیگابایت به خوبی از پس کا‌ر‌های شما بر‌می‌آید و نیازی به انتخاب رم با حافظه بالاتر نیست.

 

صفحه ‌نمایش: اگر تماشای ویدیو برایتان حائز اهمیت است انتخاب صفحه نمایش با پنل IPS یک امر ضروری است ولی در صورت عدم نیاز می‌توانید از گزینه‌های ارزان قیمت‌تر استفاده کنید. وضوح تصویر Full HD نیز کاملا برایتان مناسب است. در صورت نیاز دانش‌آموز، صفحه‌های لمسی نیز می‌توانند کاربرد فراوانی داشت باشند.

 

کیبورد و تاچ‌پد: انتخاب یک لپ‌تاپ با کیبورد مناسب در سرعت نوشتن تاثیر بسیاری دارد. پس اگر فرزندتان به نوشتن مقاله، علاقه دارد توجه به کیبورد اهمیت فراوانی دارد. وجود یک تاچ‌پد بزرگ و دقیق نیز شما از حمل یک موس بی‌نیاز می‌کند.

 

پورت‌ها و اتصالات: بهره‌مندی از پورت‌های متنوع مانند پورت HDMI، شبکه و USB اهمیت فراوانی دارد. همچنین وجود یک پورت USB type-c باعث می‌شود دستگاهتان به روز بوده و در آینده از لوازم جانبی بیشتری پشتیبانی کند.

 

 

شما عزیزان میتوانید بهترین لپتاپ مناسب کارتون رو با نازل ترین قیمت از سپهر دیجیتال خریداری کنید.

برای خرید میتونید در صفحه اصلی به بخش لپتاپ مراجعه کنید.
برای اطلاعات بیشتر و مشاوره فروش به شماره زیر تماس حاصل فرمایید.
09022881058