اپل قصد دارد در تاریخ ۲۲ شهریور از آیفون ۱۵ رونمایی کند

 

بعد از گذشت حدود یک سال از معرفی گوشی‌های سری آیفون ۱۴، طبیعتا روز‌به‌روز به تاریخ معرفی سری آیفون ۱۵ نزدیک‌تر می‌شویم. در رابطه با تاریخ معرفی این گوشی‌ها هنوز گزارش موثقی منتشر نشده ولی حالا سایت معتبر ۹to5Mac به نقل از منابع آگاه نوشته که اپل قصد دارد در تاریخ ۲۲ شهایریور از ن گوشی‌ها رونمایی کند.

در ادامه این مقاله با سپهر دیجیتال همراه باشید.

در این گزارش آمده که چندین اپراتور مخابراتی از کارکنان خود خواسته‌اند که در روز ۲۲ شهریور باید در محل کار حضور داشته باشند زیرا در این روز قرار است یک رویداد مهم برای معرفی گوشی‌های جدید برگزار شود. اگرچه این خبر لزوما به این معنا نیست که قرار است در این تاریخ آیفون‌های جدید رونمایی شوند، اما در کل با توجه به اینکه در ماه سپتامبر با رونمایی گوشی مهمی روبرو نخواهیم شد، پس بنابراین در تاریخ موردنظر با گوشی‌های جدید اپل مواجه می‌شویم.

مطالب بیشتر: ۵ قابلیت که اپل حذف کرد (و دیگران پیروی کردند)

 

آیفون 15

 

با وجود اینکه اپل معمولا رویداد معرفی آیفون‌های جدید را در روز سه‌شنبه برگزار می‌کند، اما سال گذشته این رویداد در روز چهارشنبه برگزار شد و امسال هم ۲۲ شهریور چهارشنبه است. طی هفته‌های گذشته گزارش‌های زیادی در مورد چالش تولید برخی از آیفون‌های جدید منتشر شده و با وجود اینکه برخی افشاگران از احتمال تاخیر در عرضه‌ی مدل‌های پرو خبر داده‌اند، برخی دیگر بر این باور هستند که تمام مدل‌ها به موقع به دست کاربران می‌رسند.

مطالب بیشتر: ۸ ویژگی iOS 17 که اپل از اندروید کپی‌برداری کرده است

برای یادآوری باید بگوییم که امسال تمام آیفون‌ها با نمایشگر حفره‌دار و پورت USB-C راهی بازار می‌شوند. همچنین مدل‌های پرو به جای فریم مبتنی بر فولاد ضدزنگ، با فریم تیتانیومی عرضه خواهند شد. مانند سال گذشته که مدل‌های استاندارد با چیپست قدیمی از راه رسیدند، امسال هم مدل‌های استاندارد آیفون ۱۵ از چیپست قدیمی A16 استفاده می‌کنند و مدل‌های پرو از چیپست تازه‌نفس A17 بهره می‌برند که مبتنی بر فناوری ساخت ۳ نانومتری است. در ضمن نباید بهره‌گیری مدل پرو مکس از دوربین پریسکوپی را از قلم بیندازیم.

 

مطالب بیشتر در سایت سپهر دیجیتال

کلیدواژه : آیفون 15اپل apple