آیفون ۱۵ احتمالا از شارژ سریع ۳۵ واتی پشتیبانی می‌کند

 

حدود یک ماه دیگر، گوشی‌های سری آیفون ۱۵ رسما رونمایی خواهند شد و همانطور که احتمالا می‌دانید، امسال هر چهار مدل برای اولین بار از پورت USB-C بهره می‌برند. حالا بر اساس یک گزارش جدید، تمام مدل‌ها یا چند مدل آیفون ۱۵ از شارژ سریع ۳۵ واتی پشتیبانی می‌کنند.

در ادامه این مقاله با سپهر دیجیتال همراه باشید.

 

برای یادآوری باید بگوییم که در حال حاضر آیفون ۱۴ پرو از شارژ ۲۷ وات پشتیبانی می‌کند و مدل‌های استاندارد هم از شارژ ۲۰ واتی بهره می‌برند. سال گذشته اپل از یک شارژر مجهز به دو پورت USB-C با سرعت ۳۵ وات رونمایی کرد که می‌تواند برای تمام آیفون‌های فعلی، بیشترین سرعت شارژ ممکن را ارائه کند. اگر این شایعه‌ی مربوط به ۳۵ واتی شدن سرعت شارژ مدل‌های آیفون ۱۵ صحت داشته باشد، پس همین شارژر می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای آیفون‌های جدید باشد.

مطالب بیشتر: با ۱۲ ویژگی احتمالی آیفون ۱۵ پرو آشنا شوید

 

آیفون 15

 

در این میان باید به فروش شارژر ۳۰ واتی اپل هم اشاره کنیم که اگرچه برای مک‌بوک ایر تولید شده، ولی می‌تواند برای آیفون و آیپد هم مورد استفاده قرار بگیرد. با وجود اینکه پرچم‌داران شرکت‌های چینی معمولا سرعت شارژ بسیار بالایی ارائه می‌دهند، ولی از سوی دیگر باید به گلکسی S23 اولترا اشاره کنیم که از شارژ ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کند. با توجه به اینکه اپل معمولا برای مدل‌های پرو آیفون امکانات بیشتری ارائه می‌دهد، به احتمال زیاد این مشخصه مختص مدل‌های پرو آیفون ۱۵ خواهد بود.

نمایشگر مدل‌های آیفون ۱۵ از نظر اندازه تفاوتی با نسل قبلی ندارند ولی امسال قرار است مدل‌های استاندارد هم با نمایشگر حفره‌دار راهی بازار شوند. برای مدل‌های پرو باید انتظار بهره‌گیری از دکمه‌ی اکشن را داشته باشیم که جایگزین سوئیچ میوت می‌شود. همچنین مدل‌های پرو از چیپست جدید A17 فریم تیتانیومی و دوربین‌های بهتر عرضه می‌شوند که البته مدل پرو مکس با دوربین پریسکوپی به دست کاربران می‌رسد.

 

مطالب بیشتر در سایت سپهر دیجیتال