ما کی هستیم؟

 

 

ما پلتفرمی مبتنی بر تکنولوژی هستیم که ماموریت خود را از سال 1379 آغاز نموده است و برای ایجاد تجربه‌ای خوشایند از خرید و فروش اقساطی برای تمام مردم ایران تلاش میکنیم. هویت سپهر دیجیتال بیش از هرچیز متأثر از مخاطبانمان است و بر اساس نیازهای آنها گام بر می‌داریم. به همین دلیل، مشتری محوری مهمترین ارزش کسب‌وکار ما در گروه سپهر دیجیتال است.
با سپهر دیجیتال همراه باشید.

 

داستان سپهر رایانه


رویای ما لبخندی برای همه ایران. ایجاد تجربه خوشایند (فروش اقساطی بدون چک) برای همه مخاطبان سپهر رایانه از کاربران و مشتریان گرفته تا اهالی رسانه و فروشندگان، باور و مسئولیتی‌ست که از ابتدای آغاز به کار سپهر رایانه مبنای تمام فعالیت‌ها و پیشرفت‌ها شد. حالا پس از گذشت 21 سال از فعالیت سپهر رایانه این باور به وظیفه‌ای شیرین تبدیل شده است. ما اینجاییم تا با توسعه محصولات متنوع و افزودن سرویس‌های مختلف در تیم سپهر رایانه با محوریت تکنولوژی‌های مبتنی بر تجارت الکترونیک، تجربه لبخند را برای همه مخاطبانمان محقق کنیم.

 

هدف ما چیست؟


تبدیل شدن به بزرگترین فروشگاه آنلاین که امکان خرید اقساطی و اقتصادی را برای مردم ایران فراهم میکند . برای رسیدن به این تصویر تمام توان خود را برای قدم گذاشتن در مسیرهای جدید به کار می‌گیریم.

 

 

جشنواره بلک فرایدی (black friday) سال 1400